lördag 30 oktober 2010

Opps...

Va roligt...besöksräknaren gjorde ett skutt på drygt 150 besökare på min blogg bara sen i går...beror det kanske på att jag la in bloggadressen på www.stickamera.se   Det är en otrolig bra sida om man vill kolla runt lite på bloggar och sånt. många roliga tävlingar har dom också.
En annan bra sida är www.hekleogstrikkeoppskrifter.com   Där finns det många bra tips och idéer. Farliga sidor om man inte har så gott om tid eller har typ nått hushållsarbete att göra =))


Nu blir det snart helg för min del också..lite ruskigt väder i dag och inte så mycket folk som rör sej på bygden. Så jag åker hem vid två-tiden och ser om jag kanske kan plocka fram symaskinen. Finns några projekt på "vänt" där också...
Sen vet jag att Gubben har varit på bolaget och köpt lite vin till mej, så ett glas kallt vitt blir det nog...










En till Vintage-bild jag har hittat på nätet..


Happy Halloween!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar