torsdag 28 oktober 2010

Oj....

Va fort dagarna går...det har redan gått en vecka sedan jag skrev ett inlägg sist. Har väll inte hänt så mycket egentligen men har fått gjort en del beställningar på garner inför jul och vinter. Det är riktigt roligt jobb att sitta och titta på garnprover och färger, men man vill oftast ha mer en vad man kan ta hem på en gång. Men nu skall det vara garner från Garnstudio, Svarta Fåret och Grunnebo på G. Lite rött virkgarn från Redlunds kom i dag =).
Nu skall jag sätta mej och kolla in lite "tomtepyssel"...och planera dekoreringen av skyltfönstret innan julen. Hon som har närmaste butiken har redan fyllt upp med tomtar i alla former och jag känner att jag måste börja snart också, men jag hade tänkt vänta tills efter Halloween  iaf. Nu skall jag ladda med orange och svarta garner i fönstret...







Hittade en fin vintagebild på nätet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar