måndag 18 oktober 2010

Ny vecka, nya möjligheter...


Har suttit och lagt in grejer i min webbshop...gud va sånt tar tid. Tror jag har fått en släng av datorstressen. Vill att allt sånt skall gå smidigt och fort...men det gör det inte alltid. I dag blev det lagt in några broderipaket och några nya garner.
Börjar känna av lite julkänsla..ja jag vet det är för tidigt, men jag tror det beror på alla leverantörer som har haft julprodukter sen i somras...blir nog ganska less innan det är över =))

Äldsta sonen åkte vidare igen idag..nya uppgifter vid en guldgruva i Kanada väntar honom. Hoppas han får ledigt och kan komma hem till jul igen. 
Men nu har jag fixat Skype på datorn iaf..så nu får han räkna med att mamma ringer lite nu och då.


                  Känner mej lite så där nu jag också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar