torsdag 14 oktober 2010

Besök..

Har äldsta sonen här igen...bara en liten mellan landning innan han drar vidare ut i stora världen. Nu är det en gruva i Kanada som han skall till...sen drar han väll vidare till nästa projekt därefter. Men jag hoppas han kan komma hem till jul iaf. (han lovar inget, säger han)

Stormigt har det varit idag, men ganska soligt ändå. Tur man inte bor kvar i Holmsund/Umeå där dom verkar ha haft ett riktigt snökaos i dag. Men man vet ju att det kommer...bara jag slipper lika mycket snö i år som förra året är jag nöjd.

Kunde inte hålla mej ifrån att börja på en ny stickning heller. Nu är det pulsvärmare i Fabel nr 655 "wooden rose" som gäller. Men jag måste ju ha nått uppstickat i affär´n också av det garn jag säljer...

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa...och snart är det helg igen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar