fredag 1 oktober 2010

Fredag idag...och solen skiner!

Vilken härlig dag...riktig fin höstdag. När jag åkte till jobbet i morse var det soligt, vindstilla, massor med fina lövträd i gult o orange, några mörkgröna granar, knallblå himmel, rimfrost på åkrarna och en bonde var ute och plöjde med sin traktor. Och mitt i allt ligger Lingan alldeles spegelblank.....man blir ju bara på så gott humör. 
Tänker bara på all svamp i skogen som jag inte har fått plockat i år....det är väll inte försent för trattkantarellerna, men det verkar lite mörkt för mej att komma mej iväg..   Kanske i helgen. Men jag har ju fönstren kvar också =(.
Skall nu lämna den här bloggen ett lite tag och göra nått "vettigt"....har en del stick-projekt på gång som måste färdigställas. ( varför skall man ha så många på gång samtidigt? )
Men man fastnar lite här märker jag =).....nu skall funktionen med att lämna kommentarer på mina inlägg fungera också. 

Ha en trevlig Fredag allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar