fredag 1 oktober 2010

Hejsan allihopa....nu börjar jag....

Ja nu skall jag testa det här med att blogga då...vi får se hur det går. Men det verkar ju kul, och man har ju besökt så många fina bloggar själv och tänkt..en sådan vill jag också ha..

Men vad skall jag skriva om? ...Det får bli lite om allt, kanske. Min butik, min hobby, mitt liv och min familj...ja ni förstår, allt!   Kanske =)

Mitt liv kretsar ju just nu mest runt min relativt nyöppnade butik i Ockelbo där jag säljer garner och hobbymaterial..och lite annat smått och gott. Garner och pyssel är min hobby (bland annat...det finns andra också) och nu så här i starten ingår min familj i mitt jobb och min hobby. Stickar eller virkar dygnet runt snart så tack o lov att jag har en duktig gubbe som kan plocka ur en diskmaskin eller dammsuga golven =)

Så varför skall jag blogga då...jo jag skulle vilja ha inspiration och idéer från alla håll. Tips, bilder och åsikter, man behöver det ibland när ens egen lust tryter...(just nu känns det som om jag har det i överflod, men man vet ju aldrig ) och att andra handarbetes och pysselmänniskor skall hitta nått inspirerande i bloggen.


Varför bloggen heter " bland Tant Majas garnnystan" beror på att jag har en liten kattfröken på ca 20 år som är lika tokig i garner som jag ...så då fick hon va med på ett hörn.

Så varmt Välkommen till min blogg allihopa =)

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att få följa dina dagar också! :) Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det kul att blogga. Och din blogg är ju jättefin med fina bilder och allt...Hälsa Johan och Arthur =))) KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Roligt med en ny bloggare att följa.
    Nu skall vi se om det går att få in detta inlägg

    SvaraRadera