onsdag 10 november 2010

Redan...

...har halva veckan gått..det går ju så otroligt fort nu för tiden, eller? Snart är det ju jul också. Skulle behöva julgardiner till butiken och kanske en lite mer julig trasmatta på min Kronblomssoffa...jaja har iaf plockat fram en del tomtar till skyltfönstret idag.  Sen fick vi ju hux flux en massa snö här igår kväll o natt. 20 cm minst på en gång..kul eller NOT! Men det blir ju helt klart mera stämning..om dom inte la upp en stor  hög med snö precis utanför mitt skyltfönster. Hoppas det blir plusgrader i morgon =)

På stickfronten går det också framåt (inte lika fort som tiden men...), håller på med det allra sista nu på två projekt. Fäster fransar på min vita virkade sjal och virkar en picot-kant runt en bolero.....så då får jag väl snart börja på nått nytt, eller???  

Snart skall jag stänga för idag, men först skall jag virka lite mer och lyssna på "Mammas Nya Kille" på radion..
Ha en trevlig kväll allihopa =)

2 kommentarer:

  1. Ja de funkade lade in din blogg i min blogglista. hmm men undrar varför de inte blev nmån bild skall kolla igen på inlägget.

    SvaraRadera
  2. Hej..nu fick jag till att lägga in din blogg också...det blev nog ingen bild på min blogglänk för att jag hade ingen bild med i det sista inlägget...tror jag

    SvaraRadera