lördag 20 november 2010

Dagarna går..

...och till helgen är det första advent och skyltsöndag. Då blir det glögg och pepparkakor i butiken tror jag =). Måste börja sammanställa skyltningen lite mer också, mera jul!!  
Annars så snöar det i dag, lite kunder har varit, dom är nog på julmarknaderna runt omkring här som har börjat för fullt nu. Mysigt på sitt sätt, men dom får ju gärna komma hit också, kunderna.

Jag sitter annars här och stickar lite, just nu är det ett par pulsvärmare som en kund kom in med beskrivning på. Den såg så intressant ut så jag var tvungen att testa också...
Beskrivningen finns hos felisistrikker  under hennes kategori som heter pulsvärmare.


Så här ser det ut bredvid mej där jag sitter just nu....funderar på vad jag kan göra utav det här garnet som heter Big Trend och är ett nytt garn från Mark&Kattens.
Jag kommer väl på nått så småningom =)

Snart skall jag ta helg och bege mej hemåt, skall bara inom julmarknaden på Mobygården en snabbsväng, sen skjutsa Gubben till en av hans jobbarkompisar...han skall på party i kväll. Sen skall jag sticka vidare i soffan framför tv´n och med ett glas vitt i närheten..

..om jag inte går ut på vargspaning =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar