lördag 13 november 2010

Lördag den 13 november 2010....

..för 25 år sedan, natten tills i dag pulsade jag 200-300 meter i djupsnö ( vi hade ingen riktig gårdsväg) det var svinkallt, och 10 mil till BB i Östersund.....Johan, äldst pöjken fyller 25 år idag. Otroligt hur tiden far iväg..tycker ju fortfarande att han är liten.( Men det är väl ganska klassiskt mamma-beteende). Han är ju inte här i närheten så att man får firat han heller, utan tillbringar dagen vid Niagara Falls på gränsen mellan Kanada och USA. han jobbar i Kanada för tillfället. 
Förstår inte hur man kan välja Niagara Falls i stället för vackra Lingbo, jag hade nog fixat tårta också =).
Nej, det är klart ungarna skall åka iväg och kolla in världen...det gjorde jag själv vid 16 års ålder, men sen blev det inte så mycket mera..tyvärr. Men det kanske kommer =))


Nu skall jag leta fram min stickning och fortsätta med lite mönsterstickning på toppen i alpaca. Har färdigställt några projekt som jag skall fota och lägga in bilder på så småningom...


Ha nu en trevlig lördagskväll folkens =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar