fredag 5 augusti 2011

....det är hopplöst...

...tror jag skall lägga såna här bland garnerna..
 ..så jag låter bli dom. Har ju börjat på ett nytt projekt igen. Har ju inget att göra annars.....Suck. Har jag fått nått fel, nån mystik sjukdom, har jag blivit stickoman??.  Umgås jag för mycket med garner? 
Skulle behöva låsa in mej minst en månad med alla ufon så jag fick nått klart snart!
Har väl i och för sig gjort en del loopyhalsdukar klara och annat smått o gott...har tyvärr inget bildbevis men jag hoppas ni tror mej ändå. =)

Nu har jag iaf startat på en sån här..
  ...pippitröja i vuxenstorlek och i ett garn som heter Solo från Rico Design och består av 50/50 ull/akryl. Stickor 3 mm.   Har inget direkt mönster men med lite hop-plock från andra mönster hoppas jag få till det ändå =).


I morgon skall vi på bröllop, det skall bli riktigt kul. Det är Gubbens son som skall gifta sej i Jädrefors, på Jädrefors Holme och jag hoppas det blir riktigt fint väder då vi skall vara utomhus hela tiden =)
...Sen skall jag försöka få nått stickat under helgen också...om formen tillåter det på söndag.

Ha en trevlig helg allihopa och glöm inte utlottningen som finns här i bloggen ,lite längre ner...

4 kommentarer:

  1. finns ett namn på den sjukdomen...startis tror jag det är...lider själv av den och den är vanlig bland oss garnklappare :P

    SvaraRadera
  2. Lider oxå av den sjukdomen men jag river upp skiten när de har legat för länge!

    SvaraRadera
  3. Jag gömmer mina i en garderob. Hittar dom efter nåt år.

    SvaraRadera