måndag 15 augusti 2011

Då var é klart...

...Vinnaren av frukost-setet och garnet Wedding, blev      PYSSELFARMOR!!  GRATTIS!.

 Pysselfarmor vann med lottnummer 127.

Sen tyckte min Gubbe att det var så roligt å dra vinnare så han tyckte jag skulle ha en andra vinst också. Så då blir det ett nystan Supersocke Wellness II i valfri färg =)
Och vinnaren av det blev  DRUTTEN !   GRATTIS!

Drutten vann med lottnummer 31.

Nu behöver jag bara era adresser så jag kan skicka vinsterna till er. Jag har era mailadresser så jag mailar i morgon. 
Och jag mailar med bilder på garnet så Drutten kan välja färg.

Nu får ni ha en go´natt allihopa så skall jag fixa lite mat till Gubben jag =)

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken fantastisk tur jag har, vad glad jag blir!!! Hälsa gubben och tacka :-D

    SvaraRadera
  2. Det skall jag =) Varsego och glöm inte att höra av dej med vilken färg du vill ha och din adress. Jag har mailat dej =))

    SvaraRadera
  3. Men var tog min kommentar vägen ??

    Igår, när jag suttit 87 mil i bil och dessutom skulle börja jobba idag (buuu!), tittade jag här och blev så glaaaaaaaaaaaaaad för vinsten. Det förgyllde min dag!
    Tack snälla du. Nu ska jag skicka dig adressen!

    SvaraRadera
  4. Nu har jag äntligen färdigställt mina sockor i garnet som jag vann! De ät jättemysiga! Finns att se i min blogg!
    Tack igen! :-)

    SvaraRadera