måndag 15 augusti 2011

Så fort Gubben ...

...kommer hem från jobbet skall vi dra en vinnare i min utlottning. =) 
Det blev totalt 119 kommentarer och 168 lotter. Varje kommentar har fått ett eller två nummer och det bland dom Gubben skall få dra. (bara han kom hem från jobbet nån gång! )

Det har verkligen varit roligt att ha en tävling i bloggen, man får så mycket beröm och inspirerande kommentarer så man går runt och småler länge =)) Så Tusen Tack alla samman !!!
Under tiden jag väntar på Gubben skall jag sticka lite mer sockor...har gjort några, men jag är inte så duktig på det så jag övar flitigt. Det som irriterar men mest är att jag inte får till "skarven" mellan stickorna. Den syns så väl hur jag än beter mej...antingen drar jag åt för hårt eller så blir det för löst....svårt =(

 Men garnet är skönt och roligt att sticka med så jag fortsätter  =)  Bilderna är från förra veckan så lite längre har jag kommit =))
Garnet heter Supersocke Wellness II från OnLine, förresten...



Jag återkommer senare i kväll med vinnaren =))

Ha det bra så länge!

3 kommentarer:

  1. Spännande, Jag får inte heller till skarverna mellan stickorna så irreterande men men har oxå stickat i det garnet Härligt. Vilka snygga färger du har hittat får nog införskaffa mer sånt garn.

    SvaraRadera
  2. Väntar och håller tummarna.
    Vilka underbara färger.

    SvaraRadera