lördag 5 mars 2011

Nu är...

..marknadshelgen över för den här gången =)..nästa blir första helgen efter midsommar. Det är ju kul med marknad, men det hade vart bättre om vädret hade varit med oss lite mera...fredagen ganska skön med några plusgrader, molnigt men mycket vatten precis framför vårt stånd...kunderna kom inte fram =(
Lördagen var blåsigt!!!! Mycket blåsig!..Fick några riktiga kastvindar bakifrån och garnnystan o lådor flög iväg....så var det från kl. 10.00 tills vi stängde vid 17.00.
Jag och min tappra hjälpare Gunilla fick "ligga över " bordet för att hålla fast allt under hela dagen...men trots allt fick vi en jättebra försäljning. 
Men nu är det skönt att sitta i soffan och veta att det är över för den här gången=)


Det ser inte ut som det var så mycket folk på dom här bilderna, men det var det..det var bara fotografen som råkade ta bilder vid fel tillfälle =)

Sen måste jag berömma Gubben lite, som har ställt upp och hjälp mej  i helgen med transport av marknadstånd och glada tillrop =)...här sitter han och inväntar nedplock ...
Nu skall jag ta det lite lugnt återstoden av helgen, kanske det måste städas lite i morgon.....annars har jag SÅ mycket att sticka =))...men i kväll slappar jag =)

Vi hörs, Ha En Trevlig Helg Allihopa!!

3 kommentarer:

  1. trevligt med marknad!! Mycket fina garner ser jag på bloggen! Kul att kolla in här ibland och få lite inspiration! :) Maria

    SvaraRadera
  2. Tusen takk for din link til oss!

    SvaraRadera
  3. Tips:bytt ut bilde på toppen av din bloggside, den lader veldig lenge, bildet er kanksje litt stort? Gjør bilde mindre? Jeg satt og ventet lenge før siden lastet ferdig.

    SvaraRadera