tisdag 15 mars 2011

En liten rapport....

...blev så trött på tråkigt datorjobb, så jag bryter lite med lite bloggande innan jag går hem för dagen. Får fortsätta med uppdatering av webbshopen hemma i soffan sen. Det är kul att få hem nya roliga garner, men att lägga in dom i webbshopen tar sån otroligt med tid =(...sen är inte min dator så jättesnabb så man drabbas av lite dator-stress.
Men här får ni en liten förhandstitt på några av garnerna =)
Carolina från Mark&Kattens, finns i flera färger, men jag blir så vårglad av dom här =)
 Fame Trend från Mark & Kattens, blir man också glad av att titta på...nästan som karameller ...


....Fluffiga Verdi från Drops...
...lite Balder från Viking of Norway...
 ...mysiga mohairgarner...

Blir så glad när solen lyser in i butiken och det bara lyser om alla glada färger. Man behöver nog dom nu, färgerna. Och man får lust att göra nått av alla sorters garner...plus alla garner jag har köpt hem "prov" på....vet inte vars jag skall börja =)).

I kväll skall jag försöka hinna med att vara lite på Facebooks online-stick-café också...för att det är så kul att se vad alla gör =)



Ha nu en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar