tisdag 14 december 2010

...suck..det är tungt att ta sig ut nu....

..när julen står för dörren. (hihi)..
Nu är det fart på dagarna, dom far i väg som ett jehu tycker jag. Jag hinner inte alls med och varje dag är det nått jag väljer bort för att tiden inte räcker till. Men jag har inte bestämt mej för vad jag skall tycka om det...det kanske inte är så dumt att växla ned julstressen lite och ta det lite mer som det kommer. Det viktigaste är väl lite julstämning och lite god mat. Har inte varit med om att nån kontrollant  kommer hem till en och kollar om man har skurat i garderoben och torkat uppe på alla skåp. (men bara därför kommer det väl nån i år då, när man inte har hunnit med...=))..)
Nej jag tror min jul blir ganska så lugn och avslappat i år (dom tre dagarna jag är ledig)...skall mest ligga på soffan med en varm pläd i närheten och mysa med en film eller nått....kanske sticka lite, eller sy.. och om det inte blir svinkallt, ta en liten promenad. 

 Annars kommer jag (om jag känner mej själv rätt ) att hålla mej konstant uppdaterad om vad som händer på Kuba under julhelgen....och varför det?...det vet dom det gäller...man slutar inte att vara mamma bara för att ungarna är(tror dom är) vuxna =)))

Ha en trevlig vecka allihopa och stressa inte ihjäl er innan julen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar